31/8/2017, 15:07

Icon-07 2 Unlimited


2 Unlimited



Popis Postavljenih Tekstova




01. Do What's Good For Me
02. Faces
03. Face to face
04. Get Ready For This
05. Let the beat control your body
06. Maximum overdrive
07. No Limit
08. No one
09. The Magic Friend
10. The Real Thing
11. Tribal Dance
12. Twilight Zone
13. Wanna Get Up

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   31/8/2017, 15:08

Icon-07 Re: 2 Unlimited


Do What's Good For Me

by Unknown
I'm movin' on up
I'm doing what's good for me
C'mon...
I'm movin' on up
Just watch me walking out that door

I'm taking my life in my hands
I'm gonna do what's good for me
Do what's good for me

I'm taking my life in my hands
I'm gonna do what's good for me
Do what's good for me

Do what's good for me
Do what's good for me

Do what's good for me
Do what's good for me

Listen up, push it down
This is the booming system sound
Floating around into your town
Open your eyes
See what I've found
Yes I keep it real
Do what I feel
Stop telling me, I know the deal
Female or male, inhale, exhale
No criminal no me never see jail
No more if's
I say no more maybe's
We'll be alright, I tell you baby
Let the leader lead, let the player play
Can you tell the world what we wanna say?

I'm gonna give it on up, give it in,
Give it out, give it all aw...
I gotta let it go, let it out,
Let it loose, let it roll, oh yeah...
You know I'm movin' on up, movin' in,
Movin' out, movin' on aw...
That's what I'm gonna do
That's what I got to do, yeah...

I'm taking my life in my hands
I'm gonna do what's good for me
Do what's good for me

I'm taking my life in my hands
I'm gonna do what's good for me
Do what's good for me

Wanna give it on, give it in
Give it out, give it all
Wanna give it on, give it in
Give it out, give it all
Wanna give it on, give it in
Give it out, give it all

I'm gonna give it on up, give it in,
Give it out, give it all aw...
I gotta let it go, let it out,
Let it loose, let it roll, oh yeah...
You know I'm movin' on up, movin' in,
Movin' out, movin' on aw...
That's what I'm gonna do
That's what I got to do

Yes I made it
I can't be faded
My X-ray eyes are activated
I buzz a rhyme, yo
And I clime, clime, clime
I'm going for gold, yes
I'm going for mine
I'm taking my life in own hands, you see
And doing exactly what's right for me
Nowadays thel all wanna see me
But listen close, they never can beat me

I'm taking my life in my hands
I'm gonna do what's good for me
Do what's good for me

I'm taking my life in my hands
I'm gonna do what's good for me
Do what's good for me

If it's good enough for me
It must be good enough for you
If it's good enough for you
It must be good enough for me

If it's good enough for me
It must be good enough for you
If it's good enough for you
It must be good enough for me

Do what's good for me

Do what's good for me...

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   31/8/2017, 15:08

Icon-07 Re: 2 Unlimited


Faces

by Unknown
[Anita:] Look around you
What do those faces tell you?

[Ray:] Faces, joy and pain

(Chorus)
[Anita:] Faces
All around different faces I see
Some are happy, some in misery
They express joy and pain
No two faces are the same.

[Ray:] People, people all over town
Some of them are poor and others wear a crown
I've seen alot of many faces
Joy and pain in different places
Open your mind, set yourself free
Figure it out, what could it be?
Sympathise, understand
Give love and peace to the other fellow man

[Anita:] Faces
[Ray:] Faces, joy and pain
[Anita:] Look around you
Do you see those faces
What do those faces tell you

[Anita:] Everywhere I go, different faces I see

Repeat Chorus)

[Ray:] Playing with your life, playing with your soul
You all scream out "I'm the one in control"
Killing of the colours, silly stupid games
You know who you are without no names
Don't mess the world 'cause that the sequal
Open your mind cause we talking about the people
In the world, all kind of places
Different races, different faces

[Anita:] Different faces, everywhere

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   31/8/2017, 15:09

Icon-07 Re: 2 Unlimited


Face to face


Face to face and eye to eye...
Face to face and eye to eye...
Face to face and eye to eye...
Face to face and eye to eye...

Leaves from the tree, fall down on the floor
Life comes and goes, you can't ignore
Touch your soul when you finally realise
You've heard it all before, all the lies

You're on a mission, no time for wishing
It can be magic like a magician
Face to face and eye to eye
This is your last and final try

Face to face and eye to eye
We look the world right in the eye
Face to face and eye to eye
Take a chance, and baby, so will I

Will we all succeed or is it over soon?
Nobody around just stars and the moon
A race against the clock, is there some time?
Just wait for the light, wait for the sign

You made the same mistakes that you made in the past
Didn't help you out, didn't make you last
Face to face and eye to eye
This was your last and final try

Face to face and eye to eye
We look the world right in the eye
Face to face and eye to eye
You've one last chance, and baby, so have I

Face to face and eye to eye
This is your last and final try...

Face to face and eye to eye
We look the world right in the eye
Face to face and eye to eye
Take a chance, and baby, so will I

Face to face and eye to eye
We look the world right in the eye
Face to face and eye to eye
You've one last chance, and baby, so have I

Face to face...
And eye to eye...

Face to face...

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   31/8/2017, 15:09

Icon-07 Re: 2 Unlimited


Get Ready For This


Ya'll ready for this?

Get down with the style, house on the ground
Please when I squeeze, pump to your knees
Who wants to play? I'm in here to stay,
Ready to take you around the way
So get ready for this. Mind your own biz
'Cause I invented the microphone biz
No need to sit, cause we're 2 Unlimited
Ready, ready, ready for this!

Feel the base, you just get closer
Be impressed by the words I chose of
Once again kickin' it live
Doin' everything yo just to survive
A wall to wall, I think I stand
Being on stage with a mic in my hand
Bustin' it live to the crowd
The age is 20, I'm from the south

1-Be a part, break my heart
Get ready for this, mind your own biz
People in the front, show me what you want
And I won't give it in...
Get ready for this!
We're 2 Unlimited, so people won't you sit?
Movin' up and down, dancin' on the ground
Feelin' kinda free; security
House is style that moves you from the ground

House on the ground, bass in your face
Racin' the place, no time to waste
Feelin' hypnotized, I can see it in your eyes
Feelin' kinda better, put on your sweater
Feelin' like a white, I think it doesn't matter
Super, dope, deaf, and even outrageous
If I was an animal, they've kept me in cages
So get ready for this! Ya'll ready for this?
(rpt 1)

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   31/8/2017, 15:10

Icon-07 Re: 2 Unlimited


Let the beat control your body

Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat contol your body
Now the my beat control your body!
Let my beat, let my beat
Control your body
The beat is runnin' through your veins
Control your body
When you let it penetrate your brain
The booming system which plays in places
Move your system, change these spaces
When I'm on the mic you can't refuse
No one ever came to preach, I came to amuse
Techno making; no mistakin'; never faking
Always breaking it down, Hey to a party
Now let my beat control your body!
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Now let my beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let my beat, let my beat
It's my beat now, it's ny beat
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body, Yeah...
Let my beat, let my beat
Down with the forces how we go
Second to first just you to show
You just can't stand still 'cause you gotta move
You feel the bass line you feel the groove
My beat accepts you just as you are
It drives you away just like a fast car
It's my beat, it belongs to me
So let my beat control your body!
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body!
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Let the beat control your body
Now let my beat control your body!
Let the beat control your body!

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   31/8/2017, 15:10

Icon-07 Re: 2 Unlimited


Maximum overdrive

Join me for a ride
Speed up the music
Join me for a ride, maximum overdrive
Join me for a ride
Speed up the music
Join me for a ride, maximum overdrive
The heat is on
Ah yeah, we gotta move on
Check the brakes
And listen to the new song
We gonna overdrive ya
To the maximum
Now I show you
Our trip's
Just began
Rough and tough with your
Hands on the steering wheel
The will is strong
The heart as steel
The maximym overdrive
King of the road
Feel the tension
high up in your throat
Join me for a ride
Speed up the music
Join me for a ride, maximum overdrive
Join me for a ride
Speed up the music
Join me for a ride, maximum overdrive
Put some pressure upon the gas
I don't know
How long I'm gonna last
Feel the force of the main source
The power is strong
With the strenght of a horse
The ultimate ride
That makes you to the overdrive
Remember this -
Only the strong survive
Bum stikkie di bum stikkie
Di bum stikkie di bum
Take you down into the maximum
Join me for a ride
Speed up the music
Join me for a ride, maximum overdrive
Join me for a ride
Speed up the music
Join me for a ride, maximum overdrive

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   31/8/2017, 15:10

Icon-07 Re: 2 Unlimited


No Limit

by Unknown
Lemme hear ya say yeah! (yeah!)
Lemme hear ya say yeah! (yeah!)

No, no, no, no, no, no, no, no, no ,no ,no, no there's nolimit!
no, no, no ,no, no, no, no, no, no, no, no, no there's nolimit!

CHORUS:

No no limits, we'll reach for the sky!
No valley to deep
No mountain too high
No no limits, won't give up the fight!
We do what we want and we do it with pride

Lemme hear ya say yeah! (yeah!)

Rap 1:

Hard to the core, I feel the floor
When I'm on stage, yo, ya answer more
I'm on the edge, I know the ledge, I work real hard to collect mycash!
Tick tick ticka tick take your time, when I'm goin' I'm goin' formine
Open your ears and you will hear it
I tell you this 'cause there's no limit!

No, no, no, no, no, no, no ,no ,no, no, no, no there's nolimit!

(CHORUS)

Ow! Hey yay yeah hey hey! Now, now, hey yeah yeh hey hey! Hoo!

Rap 2:

No limits allowed
Cause there's much crowd
Microphone check as I choose my route
I'm playing on the road
I've got no fear, the south from my mouth is on record here
No valley too deep no mountain too high
Reach the top, touch the sky!
They tried to diss me cause I sell out
I'm making techno and I am proud!

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   31/8/2017, 15:11

Icon-07 Re: 2 Unlimited


No one

I've been searchin' a long time
And I just don't know
I try to catch solutions
I try to catch the flow
Thoughts running through my mind
Maybe the man in the front
YO! Was the man from behind
Where is the place
Where I don't have to watch my back?
When I can just go out
Without protecting my sex?
Will it come?
No-one knows
Hey yo! No-one knows
No-one can resist the desire
To escape to paradise
But it seems like there's nothing else to do
Than dream and fantasize
On and on till the break of dawn...
Oh, oh, oh... yeah, no-one knows
You better recognize
When I pass your way
It's the techno rap singer
By the name of Ray
Can we compromise
To have a better place?
Can we reach the goal
To have an equal race?
So amazing how things change
But we're growing up
So it ain't that strange
The inspiration comes through the nation
Will it last?
No-one knows
No-one can resist the desire
To escape to paradise
But it seems like there's nothing else to do
Than dream and fantasize
Escape to paradise...
Dream and fantasize...
Yeah...
No-one knows
YO! Will I know
Like Janet Jackson
"That's the way love goes"?
My mind's playing tricks
There's no way out
No-one can hear you
Not even if you shout
I feel the pressure
You cannot measure
Time will tell
Heaven or hell
Now will the world survive nowadays?
No-one knows
No-one knows
No-one can resist the desire
To escape to paradise
But it seems like there's nothing else to do
Than dream and fantasize
No-one can resist the desire
To escape to paradise
But it seems like there's nothing else to do
Than dream and fantasize
He, He, He, Hey, No-one knows
He, He, He, Hey, No-one knows
Escape to paradise, yeah
Uh, Uuh, Uuh
No-one can resist the desire
To escape to paradise

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   31/8/2017, 15:11

Icon-07 Re: 2 Unlimited


The Magic Friend


[Ray:] 1-2-3-4!

[Ray:] Don't just stand there, let's get loose.
I am Ray, I've got the juice.
Straight to your heart and back again
I tell you I am just your friend
Nice and slow, that's how we'll go
My love to you, I'll let it flow
You want me? Come on think again
Because the magic friend, that's what I am!

[Ray:] 'Cause the magic friend is what I am!
[Anita:] The magic friend is what he is!

[Ray:] 'Cause the magic friend is what I am!
[Anita:] The magic friend is what he is!

[Ray:] Yo yo yo yo taste that music
Real loose, you've got to use it
Don't be afraid for magic friends
'Cause that magic friend is what I am!

[Anita:] The magic friend is what he is!
The magic friend is what he is!
The magic friend is what he is!
[Ray:] 'Cause the magic friend is what I am!
[Ray:] Don't just stand there, let's get loose
I am Ray, I've got the juice
Straight to your heart, and back again
I tell you I am just your friend
Nice and slow, that's how we'll go
My love to you, I'll let it flow
You want me? Come on think again
'Cause the magic friend is what I am!

[Ray:] 'Cause the magic friend is what I am!
[Anita:] The magic friend is what he is!
The magic friend is what he is!
The magic friend is what he is!
The magic friend is what he is!
The magic friend is what he is!
The magic friend is what he is!
The magic friend is what he is!

[Anita:] Don't be afraid, he's just the magic friend

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   31/8/2017, 15:11

Icon-07 Re: 2 Unlimited


The Real Thing


Rap 1:
It's the real thing that makes your body swing
Open your ears for the techno rap sing
Back on the track, no my name ain't Jack
You try to criticize, so now step back
I traveled the world all round and round
Make a lot of heads go upside down
If it ain't rough, no, it ain't no thing
Just Let yourself go cause you're rolling with the real thing

Searchin' for the real thing
Do this! Do this! Come on, come on. Do this! Do this!
We're going for the real thing
Go! Go! Let yourself go, let yourself go!
Go! Go! Let yourself go, let yourself go!

CHORUS pt1:
No more waiting, anticipating
We're searching for the real thing
No more waiting, anticipating
We're going for the real thing

Rap 2:
I select the thoughts and need from people's minds
Combine it with my own style, I ain't blind
One of a kind make sure I'll find
A way to gain and win cause it's the real thing
The music flows, I lay these rhymes
Time for some action, cause it's about time
Pay close attention, are you out, are you in?
'Cause if you roll, you're rolling with the real thing

CHORUS pt1

CHORUS pt2:
And we're not gonna stop
Until we reach the highest top
We don't need, to stop
We'll keep on searchin' till we drop

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   31/8/2017, 15:11

Icon-07 Re: 2 Unlimited


Tribal Dance


Come on. Check it out, ya'll. (Come on, come on!)
Check it out-- the tribal dance!

(Say that again?)

Feel the force
This is your chance
To get control and do the tribal dance
People started dancing a long time ago
The bass was fast, but then again it was slow
Soul, house, rhythm and blues
It doesn't matter what music you choose
Strike up a dance, this is your chance
To come with me and do the tribal dance!

CHORUS:
You've got to move it
Feel the temperature, into the rhythm
Let the fire burn!
So get into it-- get into the trance
This is the rhythm of the tribal dance, the tribal dance!

It started with a tribe who discovered the vibe
Who moved to the rhythm just the way they liked
You hear the treble, you hear the bass
The r-a-y, yeah is on the case
Feel the fire, feel the flame
Do your thing now, don't be ashamed
I have to go now, no offense
I've hooked you up into the tribal dance!

Get it into it! Get into it! Get into the trance!

(CHORUS)

You've got to do the tribal dance! Take your chance!
Take your chance! Take your chance! Tribal dance!
Tribal dance, tribal dance!

Yeah! Oh! Tribal dance! Tribal dance!

CHORUS:
You've got to move it with a temperature
Into
the rhythm that the fire burns!
So get into it-- get
into the trance
This is the rhythm of the tribal dance,
the tribal dance!

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   31/8/2017, 15:12

Icon-07 Re: 2 Unlimited


Twilight Zone


R: First to the bass in to the jam
Then let the music take command
Back to back to another dimension
Stop the force and pay some attention
Music to party, music to dance
The new follow-up of public demand
Slick as five da la megaphone
Take you down to the Twilight Zone

R: Enter the clock and turn the body upside down
Grab the microphone it's upon the sound
You want more more you get
We're 2 Unlimited in effect!
Check up the sound and stop this distortion
When we get the fitness, here's another portion
Just lay back as we take control
Take you down into the Twilight Zone

CHORUS

A: This is the twilight zone
And you're not on your own
We take you to the twilight zone
It is the twilight zone
You better shake your bones
And come on down the twilight zone

A: Come on baby!
I'm gonna take you to the Twilight Zone

R: Have a good time, take a break

R: Hang with another first of the chapter
Straight to the heavyweight, for worst or better
Fishes in the way, found in the vicinity
Slamming DJ's with the rhyme capability
Listen to the jam as we go wild
Check your MC's versatile
Me and the lady howl megatone
F**k you up in the Twilight Zone

A: Woow

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   31/8/2017, 15:12

Icon-07 Re: 2 Unlimited


Wanna Get Up


Last Night We Had This Conversation
You're Rushing My Heart
There Ain't No Mistaken
I Need Someone Who's Got Real Emotion
Stop Pushing So Hard
I Need Your Devotion

Cool Down Baby, Love Will Take A Minute
Drives Me Crazy, Everytime We're In It
This Time Baby, Look And You Will See
The Way That It Was Ment To Be

Chorus:
So If You Wanna Get Up
And If You Wanna Get Down
Now Listen, Baby, That's The Way The World Goes Round
So If You Wanna Get Up
And If You Wanna Get Down
I Tell You, Baby, That's What Love Is All About

Now Listen Up, To Stay Together
Just Mess With My Mind
So It'll Last Forever
I Need A Lover With A True Connection
Straight To The Heart
Yeah That's My Intention

Cool Down Baby, Love Will Take A Minute
Drives Me Crazy, Everytime We're In It
This Time Baby, Look And You Will See
The Way That It Was Ment To Be

Chorus:
So If You Wanna Get Up
And If You Wanna Get Down
Now Listen, Baby, That's The Way The World Goes Round
So If You Wanna Get Up
And If You Wanna Get Down
I Tell You, Baby, That's What Love Is All About

Cool Down, Baby, Cool Down
Cool Down, Baby, Cool Down

Down Baby
Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi

Chorus:
So If You Wanna Get Up
And If You Wanna Get Down
Now Listen, Baby, That's The Way The World Goes Round
So If You Wanna Get Up
And If You Wanna Get Down
I Tell You, Baby, That's What Love Is All About

Chorus:
So If You Wanna Get Up
And If You Wanna Get Down
Now Listen, Baby, That's The Way The World Goes Round
So If You Wanna Get Up
And If You Wanna Get Down
I Tell You, Baby, That's What Love Is All About

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   

Icon-07 Re: 2 Unlimited


Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



Sponsored content




Back to top

« Sljedeća Tema | Prethodna Tema »

Post new topic   Reply to topic
Prije Postanja Procitaj: Kako postaviti post!!!


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum