04.09.17 15:15

Icon-07 Bananarama


Bananarama



Popis Postavljenih Tekstova





01. A Cut Above The Rest
02. Aie A Mwana
03. Bad For Me
04. Careless Whisper
05. Do Not Disturb
06. Doctor love
07. Dont Step On My Groove
08. Every Shade Of Blue
09. Feel For You
10. Frequency
11. I Heard A Rumour
12. I Want You Back
13. Love
14. Na na hey, hey
15. Venus

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:15

Icon-07 Re: Bananarama


A Cut Above The Rest

When she walks down Main street
No-one ever passes her by
The cars slow down men turn around
While the other girls are left wondering why

Now give me one good reason
Why they just don't leave her alone
She won't stop or let you take a photograph
But they say 'She's in a class of her own'

(chorus)
I said 'Hey kid, come on down'
They might turn your head around
With good loving more or less
Who' you trying to impress
She don't need your good advice
It's just straight ahead, she don't think twice
We all need love I guess
She ain't a cut above the rest
She ain't a cut above the others
No no no no
She ain't a cut above the others
A cut above the rest
She ain't a cut above the others
No no no no
She ain't a cut above the others

Well, it's a false impression
No one takes the time out to try
She might look the part
But in her heart of hearts
Well she's really not so different inside

(chorus)

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:16

Icon-07 Re: Bananarama


Aie A Mwana

Aie a mwana
dina quela que tu
a mo yana bib
naba do do oh yeah

Aie a mwana
sa sa eebu busheebu
una shoba bee bee
oou da la la la yeah

Bama mama ra figu
aki yeah mi missouri
ba do do ya day eedo
una payea way aki saki
una payea way aki sakissa sana

Aie a mwana
dina quela que tu
a mo yana bib
naba do do oh yeah

Aie a mwana
sa sa eebu bushbeebu
una shoba bee bee
oou da la la la yeah

Bama mama ra figu
aki yeah mi missouri
ba do do ya day eedo
aki yeah mi missouri

Bama mama ra figu
aki yeah mi missouri
ba do do ya day eedo
aki yeah mi missouri
una payea way aki saki
una payea way aki sakissa sana

Bama mama ra figu
aki yeah mi missouri
una payea way aki saki
una payea way aki sakissa sana

Aie a mwana
sa sa eebu busheebu
una shoba bee bee
oou da la la yeah

Aie a mwana
dina quela que tu
a mo yana bib
naba do do oh yeah

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:16

Icon-07 Re: Bananarama


Bad For Me

Its something wonderful when he makes love to me
Hes
everything I ever need
They cant understand what I see in
him
Hes so different when were on our own
He has all
the things I cant do withoutNo matter what you say to
me
He will always be my love energyBurn inside of me,
why do they say
Chorus:
Hes bad for me, thats what
they say
Bad for me but I dont care
Bad for me, what
do they know
Bad for me, whoaWhen hes standing
close Im too blind to see
All the things he doesnt do for
me
Just so long as I can be by his side
Doesnt matter,
thats enough for me
Dont need anything better in my life
Than my baby when hes holding me
He will always be my
love energy
Burn inside of me, why do they say
Chorus
WhoaWhoaHe has all the things I cant
do withoutNo matter what you say to me
He will always
be my energy
Burn inside of me, why do they say
Chorus

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:17

Icon-07 Re: Bananarama


Careless Whisper

I feel so unsure
As I take your hand and lead you to the dance floor
As the music dies
Something in your eyes
Calls to mind a silver screen
And all its sad goodbyes

I'm never gonna dance again
Guilty feet have got no rhythm
Though it's easy to pretend
I know you're not a fool
I should have known better than to cheat a friend
And waste the chance that I've been given
So I'm never gonna dance again
The way I danced with you

Time can never mend
The careless whispers of a good friend
To the heart and mind
Ignorance is kind
There's no comfort in the truth
Pain is all you find

I'm never gonna dance again
Guilty feet have got no rhythm
Though it's easy to pretend
I know you're not a fool
I should have known better than to cheat a friend
And waste the chance that I've been given
So I'm never gonna dance again
The way I danced with you

Tonight the music seems so loud
I wish that we could lose this crowd
Maybe it's better this way
We'd hurt each other with the things we want to say
We could have been so good together
We could have danced this dance forever
But now who's gonna dance with me
Please stay

I'm never gonna dance again
Guilty feet have got no rhythm
Though it's easy to pretend
I know you're not a fool
I should have known better than to cheat a friend
And waste the chance that I've been given
So I'm never gonna dance again
The way I danced with you

Now I'm never gonna dance again
Now it's easy to pretend
I should have known better than to cheat a friend
Maybe, maybe

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:17

Icon-07 Re: Bananarama


Do Not Disturb

Non disturbaded
Do not
Disturb

We took the late flight
Close to heaven in the cold half light
All the pleasures of that very first night
Crystal clear in my mind
No complications
Just another reservation
In a beach hotel
We found a room with a view
Lock the door and change the sign

(chorus)
Do not disturb
Do Do Do not disturb
Just you and me together
Do not disturb
Do Do Do not disturb
This night could last forever
Take your time
When you read the sign
It's in black and white
In plain and simple terms
Do not disturb
Oh no

Where is the laughter
I know there must have been
A change of heart
Oh I don't wanna stay here with you
Now the sun won't shine
This total isolation
Seems to cloud our celebration
While I'm waiting all alone in my room
Trying to read between the lines

(chorus)
Do not disturb
Do Do Do not disturb
Now we're not together
Do not disturb
Do Do Do not disturb
This night could last forever
Do not disturb
Do Do Do not disturb
Now we're not together
Do not disturb
Do Do Do not disturb
This night could last forever
Take your time
When you read the sign
It's in black and white
In plain and simple terms
Do not disturb
Oh no

Do not...
Oh no
Non disturbaded
Do not disturb
Do not disturb
Do not disturb
Do Do Do not disturb

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:18

Icon-07 Re: Bananarama


Doctor love

If you feel that something missing
Made of push turns to shove
You feel that something lacking
You may need my love

(bridge)
I'm on your side
When the going gets tough
I'm not asking anything
Just some love in return

(chorus)
I'm the one you need for sure
Open up 'cos its doctor love
Hear the siren coming down the street
And my healing powers
From your head down to your feet

If you feel that something missing
In your dreams at night
May need my medical science
To put you back right

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:18

Icon-07 Re: Bananarama


Dont Step On My Groove

It's so electric here tonight
And so I'm heading out for the city life
I feel connected and it feels so right
Hear the sounds
All around, all around

Got no time to hesitate
If you're with me don't be late
Coz I Wanna dance

(chorus)
Don't step on my groove
Coz I just wanna move
I don't care what you do
But don't step on my groove

I'm captivated, every time
Looking pretty and I'm running wild
There's nothing like it
When you lose your mind
To the sounds
All around, all around

(chorus)

I just keep dancing (x4)

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:19

Icon-07 Re: Bananarama


Every Shade Of Blue

I have the saddest feeling
Deep inside
Don't think that I will hear
From you tonight

Now the moon lights up
I know the stars will shine
But I can't escape
The way I feel inside

(Chorus)
Every shade of blue I see
When you're away from me
Thinking about you oh oh thinking about you
Every shade of blue I cry
'Til the colours all run dry
When I'm without you oh oh when I'm without you

Alone in the darkness
I can dream of you
But always the daylight
Comes around too soon

And the night goes on
Feels like it never ends
I keep holding on
'Til you come back again

(Chorus)

And the night goes on
Feels like it never ends
I keep holding on
'Til you come back again

(Chorus)

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:19

Icon-07 Re: Bananarama


Feel For You

Think it over
A little longer
You know I'm right
It's me you're looking for
It won't be long now
Coz I'm not like the girls before

Where you going ?
Don't you know yet ?
Shall I shout it out ?
Or whisper to you mister ?
What's your answer ?
You can't deny it's me you're looking for
Coz I'm waiting, waiting

(chorus)
I feel for you
Feel for you
And I can't let go
And I can't say no to you
I feel for you
Feel for you
And I'm waiting, waiting
For you

Hear what I'm saying. Are you ready ?
Coz you feel so close
And I can almost taste it
Music's playing
It's time to move, make up your mind Are you dancing ?
Don't keep me guessing
Coz I love this tune
And I wanna dance with you
And when it's over
You know just what I'm gonna do with you
Coz I'm waiting, waiting

(chorus)

Are we dancing? (x 2)

(chorus)

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:20

Icon-07 Re: Bananarama


Frequency

Come a little bit closer
Won't you whisper in my ear
Say the words I long to hear

Cause there's no question what's forbidden from my eyes
Oh it only magnifies

(chorus)
Tune into my frequency
Can you feel it, let me
Show you what I mean

You got me going ah I specialise ah I specialise

Gotta feel your body, yeah (x 3)

Well there's something about you
When you love me like this
How very beautiful it is

(chorus)

You got me going (x 4)

(chorus)

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:20

Icon-07 Re: Bananarama


I Heard A Rumour

Who needs friends who never show
I'll tell you what you want to know
I could have saved a broken heart
If I'd found out long ago

I'm just thinking about
Those lonely nights
(I'm just thinking about when I waited)
When I waited for your call
'Til I found out
All my friends were right
('Til I found out, ooh, ooh)
I didn't know you at all

I heard a rumour
Ooh, ooh, I heard a rumour
They say you got a broken heart
I heard it,
I heard a rumour
Ooh, ooh, I heard a rumour
Yes I did, boy ooh, ooh, ooh

Now it seems they're telling me
You've changed your wicked ways
But should I give you a second chance
Baby, I'm too afraid

So you realise what hurt you made
(So you realise the love)
And the love you threw away
How can I forgive or soon forget
(How can I forgive, ooh, ooh)
It's never gonna be the same

I heard a rumour
Ooh, ooh, I heard a rumour
They say you got a broken heart
I heard it,
I heard a rumour
Ooh, ooh, I heard a rumour
Yes I did, boy ooh, ooh, ooh

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:21

Icon-07 Re: Bananarama


I Want You Back


The room has suddenly grown cold
And outside in the street it's raining
You packed your bags and said goodbye
You took my heart without explaining

How could you go
How could you go
We had a love most people never know
Ooh stop before you break my heart

I want you back, don't care what I have to do
I want you back back back
I want you back, gotta get it through to you
I want you back back back

If I can make you see
Only you can fill the need in me
If you walk away
You'll regret it some day
Please stay

This room is full of memories and
Shadows of the past remind me
Of all the love I gave in vain and
All the hurt I feel inside me

I want you back
I want you back
We had a love most people never know
Ooh stop before you break my heart

I want you back, don't care what I have to do
I want you back back back
I want you back, gotta get it through to you
I want you back back back

If I can make you see
Only you can fill the need in me
If you walk away
You'll regret it some day
Please stay

I want you back
I, I want you back

I want you back
I, I want you
I want you back
We had a love most people never know
Ooh stop before you break my heart

I want you back, don't care what I have to do
I want you back back back
I want you back, gotta get it through to you
I want you back back back

If I can make you see
Only you can fill the need in me
If you walk away
You'll regret it some day
Please stay

I want you back, don't care what I have to do
I want you back back back
I want you back, gotta get it through to you
I want you back back back

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:21

Icon-07 Re: Bananarama


Love

Ooh
never trust your own emotionsthey'll always
let you down
And the one that's closest to you
may not always be around.
I never questioned the promises
you made
Every time I gave my heart I was
betrayed.
What a foolthat I should ever believe
in lovetruth and honestyAll the time you just
keep on hurting me!
Maybe everyone's a
stranger
I watch them come and go
But I think
everyone's in danger if they let their felings show.
There's a lesson and a price you have to pay
If you give your heart don't let it be betrayed.
What a foolthat I should ever believe in lovetruth
andhonesty...
What a foolevery time
I find I'm deceived
Where is the lovetruth
and honestyIf you see itwon't you bring
on home to me?
There's a lesson and a price you
have to pay
If you give your heart don't let it
be betrayed.
What a foolthat I should ever
believe in lovetruth andhonesty...
What a
foolevery time I find I'm deceived...
What
a foolthat I should ever believe in lovetruth andhonesty...

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:22

Icon-07 Re: Bananarama


Na na hey, hey

Na na na na na na na na
Hey hey hey goodbye

He'll never love you
The way that I love you
'Cause if he did no,
No he wouldn't make you cry

(bridge)
He might be thrilling baby but my love's
So dog-gone willing so kiss him,
Go on and kiss him goodbye

(chorus)
Na na na na na na na na
Hey hey hey
Goodbye

He's never near you
To comfort and cheer you,
When all those sad tears are
Falling baby from your eyes

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   04.09.17 15:22

Icon-07 Re: Bananarama


Venus

Goddess on the mountain top
Burning like a silver flameThe summit of beauty and love
And Venus was her name
CHORUS:She's got itYeah, baby,
she's got itI'm your Venus,
I'm your
fire
At your desireWell, I'm your Venus,
I'm your fire
At your desireHer
weapons were her crystal eyesMaking every man a man
Black as the dark night she was
Got what no-one else
hadWa!
CHORUS(Venus)CHORUS
Goddess on the mountain topBurning
like a silver flame
The summit of beauty and love
And
Venus was her nameWow!
CHORUS
(Venus
was her name)
Yeah baby she's got it
Yeah

baby she's got it...

Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



tratincica

avatar

Dekan ★★★★★
Dekan ★★★★★

Join date : 2017-04-09

   

Icon-07 Re: Bananarama


Pohvale Originalnom Uploaderu!/Credits To Original Uploader!



Sponsored content




Back to top

« Sljedeća Tema | Prethodna Tema »

Post new topic   Reply to topic
Prije Postanja Procitaj: Kako postaviti post!!!


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum